Workie work work work!

Idag har det varit fullt upp på jobbet.
Först möten hela förmiddagen, sen mer en sväng till Carina och hämta massa listor. Sen tillbaka och fylla i alla telefonnummer och personnummer till en nummertjänst.
Det kanske inte låter som så mycket men om man är har vant sig vid att såsa och inte använda hjärnan så mycket så känns det som ett enormt stort jobb!

Imorgon ska jag gå till jobbet tidigt tänkte jag. Se till att bli klar med renskrivningen av alla telefonlistor sen ska jag ringa runt till massa leverantörer och kolla upp var vi ska kunna tvätta i våra nya lokaler etc. Det löser sig!

Sen tänkte jag ringa ner till våra frisörer och se om man kan få en tid. Tänkte klippa av mig ca 50 cm hår! Ja, det är sant, jag ska bli korthårig igen! Det kommer bli jättesnyggt, är helt övertygad!
Få se ut som jag är van att se mig själv. Snygg... hahaha. Ofc!

Sen ska jag åka hem till en vän och äta middag och kolla på tv. Blir skönt. Inför mardrömsdagen på onsdag.
Jag hade visst uppfattat fel och trodde att en föreläsning runt 5-tiden skulle vara frivillig för lärarna, ack vad jag bedrog mig. Tydligen gick det att boka så även icke-lärarförbundet kunde delta så det har vår chef bestämt att det ska vi minsann gå på. Jasi.

Nu ska jag duscha, plocka i ordning och sen krypa ner i min säng.

Puss och snark!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback