Utkavlad

Gud vilken kväll det blev igår alltså.
Det var så bra som man bara kan vilja ha i ett gott och roligt sällskap.
Däremot så blev det nog liiiite för mycket för vissa, läs mig, och slutade med sms, frossa och hunger. Sov bara någon timme i natt och har varit vaken sen 8 ungefär, give or take a few minutes. Kom väl i säng kring vad?, fem? Ågud... jag är verkligen inte van längre är jag rädd för!

Jag tänker på Talang 2009 när Malin Jakobson var med och körde sin spoken word om att vara full. Dagen efter... som en fet pil som blinkar ovanför mitt huvud alltså! Hahaha.

Men dagen blev ändå väldigt fin. Träffade upp Nina efter att jag dragit en riktigt vidrig lunch, om man köper en mezzaluna så vill man ha den varm och gärna färdiggräddad... ni vet, bara ett tips. Men hur som helst, träffade Nina. Shoppade 2 jättesöta utstyrslar till min lilla vovve, lite mat och ett par filmer. Kom hem, hjälpte Nina att fylla sin första lotto-rad. Sen medan jag lagade mat så bakade Nina en jättegod äppelpaj, MUMS!

Såg 5 avsnitt V.M och åt mellan varven.

Nej, den här helgen har verkligen blivit som jag vill ha det. Njuter. Fast kunde ha varit bättre om man inte mått så dåligt... inte dåligt som i att spy men att slippa frysa, gud så skönt!

Imorgon måste jag gå upp hyfsat tidigt. Ska träffa en tjej som jag gick på gymnasiet i Malung med. Vi har inte träffats sen 2003 tror jag. Det är ganska länge... Hon är nere från Umeå och gör någon kurs i Uppsala Uni. Ska bli kul! Sen på kvällen ska jag hem, försöka tvätta, bädda rent och sen så blir det utgång hoppas jag på! Patricia med något roligt gäng.

Nu ska jag diska upp, äta lite till och sedan sätta mig i soffan och frysa.
Vi hörs!

Puss puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback