Storstädning!

Oj vad jag inte orkar städa. Jag borde masa mig ner till källaren och boka en tvättid men känner mig så seg!
Och imorgon kommer kanske Patrik och käkar med mig.
Så då borde jag ju faktiskt fixa lite här hemma...

Och nej, jag är inte en sådan person som egentligen brukar låta saker vara, inte när det kommer till städning. Men jag känner verkligen inte för det. Skulle vara bättre att fixa det här, men gud, kan någon ge mig lite kraft?
Det känns alltså som att jag är megabakis och slutkörd. Vad är det som hänt?
Har inte druckit så mycket som en droppe!

Kanske borde laga lite mat... har iofs ätit väldigt mycket, onyttigt och gott i helgen med Nina. Men ändå?
Man måste ju äta middag också!

Nej, nu går jag härifrån och gör något...
Får se vad.

Puss, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback