Sick and tired!

Nej jag är inte sjuk... men sjuuuukt trött faktiskt.
Jag sover jättedåligt och känner mig stel och konstig i hela kroppen.
Somnade i morse någongång när min kropp inte orkade vara vaken mer, vid 6-7 kanske? Vaknade 9... kunde inte somna om. Sjukt segt.

Jag ska ta och dammsuga idag... skulle gjort det igår kväll men det blev inte av. Och nu sitter jag här. Nej res dig upp och dammsug! Borde jag säga till mig själv...

Äh jag får väl göra ett försök. Ikväll ska jag bli miljonär så då kan man lika gärna ha det rent och snyggt när det händer. Eller vad säger ni? :P

Ask - Believe - Recieve
Det är allt som krävs.
Jag har frågat och jag tror... nu är det bara att invänta att motta!

Puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback