Sexaddict!

Hehe, min rubrik lurade er att kolla, ERKÄNN!

Nej det blev inget skrivet igår så jag skriver idag istället. Det blev många vändningar i allt detta men jag hoppas att den lösning som nu är presenterad också fungerar som den ska.
För allas bästa.

Idag på jobbet så hade vi lite roliga kommentarer på datalektionen. Vissa människor tänker inte efter innan de öppnar munnen. Ibland är det charmigt, oftast bara väldigt underhållande.

Vi konstaterade iaf att några grabbar i klassen spelade CS och WoW, sen sa den undervisande läraren "world of warcraft är farligt, det är beroendeframkallande", och JA, jag kan hålla med. Man fastnar VÄÄÄÄLDIGT snabbt när man väl börjar spela men man kan sluta. Eller jag kunde. Även om jag var och varannan minut drömmer om att spela igen. Men det är en annan historia.


Så till det som är kopplat till titeln.

Någon som såg Fråga Olle: dokumentären igår? Jag tyckte det var underhållande. En gång i tiden hade jag ju t o m själv planer på att ge mig in i den branschen. Inte som aktris, men starta eget bolag. Okontroversiellt, ja. Men vääääldigt underhållande. Dock skulle jag självklart satsa på hög kvalitet, inte som dagens flamsiga gladporrsgrejer. För jag är väl inte ensam om att spendera en film till att enbart garva? Eller?

Nej, nu kommer snart "frugan" hem. Hon ska flytta idag till sin pappas familj. Jag hoppas hon kommer tillbaka snart.

Puss på er, fortsättning följer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback