Sex & the City!

Åh jag såg precis att det är på gång för Sex & the City 2-filmen. Snacka om att det var en fin glädje för mig! Jag vill se nu, helst redan igår. Men tålamod är en dygd! Haha.

Kvällen har för övrigt varit KANON! Tati och Micha har varit här och vi käkade lite middag, snackade mycket skit och kollade på ett ganska skumt program om en kvinna som hade 14 barn... ensamstående! Helt helt galet.

Jag ska ta och diska nu... sen måste jag verkligen sova! Imorgon måste jag vara på jobbet senast halv 9. Kommer vara som en liten zombie om jag inte får mig lite sömn. Speciellt nu när jag inte sov något på kvällen. Men äh, det ska nog gå bra!

Imorgon vankas det vin (hoppas det fortfarande är aktuellt?!) med Diana och en massa att uppdatera oss om. Har en känsla av att mina käkar kommer värka från allt skrattande så lika bra att massera upp dem nu. Hehe. Nej men det kommer bli kanon!

Nu däremot, nu blir det att sätta igång.

Puss och kram på er alla underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback