Ric Ricardo!

Hahaha, jag döööör!
Satt och bläddrade bland kanalerna för drygt 40 min sen och hamnar på tvåan där jag ser ett väldigt bekant ansikte! Rikard Lekander!
Jag har inte egentligen någon kontakt med honom längre förutom lite inbjudningar till olika uppsättningar så det var extra roligt att se honom på tv'n.
Han är skådespelare men har tydligen valt att även bli regissör nu, verkligen jättekul!
Han är jätteduktig på att agera och arrangera.

Lärde känna grabben när vi var runt 14-15 genom dåtidens heta community, skunk,  där vi diskuterade musik och spelningar. När jag senare flyttade till Umeå hamnade vi på samma skola, umgicks med ungefär samma människor och ja, ni förstår.

Han, tillsammans med Rosa och Stensson arrangerade även massa spelningar, som var jättelyckade.
Synd att man tappade kontakten med allihopa. Men jag antar att man växer isär.

Hur som helst ska jag se till att gå när hans nya enmansshow kommer till Sthlm. Gör det du med!

Puss, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback