party all the night!

...eller iaf hela kvällen.

Håller på att tvätta en maskin kläder nu så jag har något att ha på mig, har skjutit alldeles för länge att tvätta så nu behövde jag dra lite. Imorgon är det tvätt igen.

Om ett par timmar så ska jag ut på krogen och svira... nej inte svina (även om jag kan bli lite galen ibland) så det blir kul.
Ska möta upp Mattan och Joel om någon timme så tänkte sova lite medan maskinen går. Är så sjukt jäkla sliten alltså! Haha. Tragiskt. Fyller 25 känner mig som 85 i kroppen.

Men ikväll krogen, imorgon ska jag tvätta på riktigt sen kommer Nina hit och vi ska kolla på maaaaassa avsnitt av V.M. och på söndag kommer Hanna från Umeå ner till Sthlm och vi ska dra en mysig fika på ett av mina favorit-caféer på Söder. Blir sjukt nice. Och, OCH OCH OCH!!!!, Tati flyttar in hos mig för en vecka :D Kommer bli grymt!
Bästa hänget dårå. Haha. Dårå dårå dårå. :P

Nu sömn, sen tvätt, sen ev ett blogginlägg till!

Tills dess...

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback