Oro

Någon jag tycker väldigt mycket om ligger på sjukhus. Jag antar att hon kände hopplöshet i natt och gav upp din kamp. Men allt ordnar sig. När hon kommer hit ska jag hålla henne i mina armar och överösa henne med kärlek. That's what friends are for.

Jag såg inga tecken på att hon mådde dåligt igen. Hon är en stark tjej. Hon har bara varit igenom ett överjävligt liv.

Jag sitter här och är förbannad. Hennes föräldrar lämpade över allt på hennes syster. Lämnade henne på sjukhuset. Jag förstår att det är tungt för alla men om det är ens barn? Är det bara att lämna som en sommarkatt?

Nej jag fattar det inte alls.

Finns ett fåtal människor jag verkligen tycker så mycket om, hon är en av dem.
Ge inte upp. Allt kommer ordna sig. Det vet jag.

Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback