Om saker och ting...

Jag känner mig väldigt deppig idag.
Tror det är de senaste dagarna som fått mig att må såhär.

I förrgår, när jag fyllde år, ockuperade jag mina tankar för att inte behöva må dåligt men det känns som att det hunnit ifatt mig. Hade saker och ting sett annorlunda ut hade nog saker och ting sett väldigt annorlunda ut.
Nej, jag saknar faktiskt inte mitt ex, det är inte så. Men det är klart att man hade hoppats på att inte vara singel när den här dagen kom.

Allt såg ut att vara så bra, födelsedagar, datum, allt.
Allt är inte vad det ser ut att vara, det kan jag konstatera.

Det är skönt att Nina kommer över och ska sova här i natt. Försöka kolla på V.M och äta gott. Det är bra att jag har så många vänner som jag känner mig trygg med. Vet inte vad jag hade tagit mig till annars.

Om Du hade varit annorlunda, om Vi hade kompletterat varandra bättre...
Det sjuka är att jag inte är kär i honom längre. Eller det är väl inte sjukt men det känns konstigt.
Men det påverkar inte det faktum att jag trodde det skulle bli något mer.

Äh, dags att ta nya tag. Det är mitt liv och jag gör vad jag vill med det.
Ikväll tänker jag vinna. Jag måste bara se till att tänka positivt, att blicka framåt.

Kommentarer
Postat av: Nina

Aaaw, johanna då! Du får säga till när du är nere så att jag kan försöka muntra upp dig! Hoppas det inte känns så längre! kramar

2009-09-28 @ 13:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback