Men herregud ska det vara så svårt?

Haha.
Jag kände mig lite besviken när jag var på jobbet att ingen skickade ett sms och grattade mig och sen, out of the blue så kollar jag nu FB där jag har MASSA MASSA MASSA fina födelsedagshälsningar. Blev helt varm och lycklig igen.

Nu ska jag skölja potatis, hoppa in i duschen, skrapa mitt trisspaket som kom med posten (och just idag!) och sedan duka. Sen kommer nog mina gäster en efter en. Ingen tårta har jag, tror man överlever iaf. Eller?
Borde gå och köpa sallad, om jag nu orkar. Undrar om folk verkligen vill ha sallad. Eller klart de vill ha sallad, jag vill ju ha sallad. Dumt att vara lat. Men det är ju min dag idag. Hehe. Kan ingen annan göra det??? MAMMA? Hahaha. 100 mil är ju en bit att flänga bara för att köpa mig lite grönsaker.

Nej nu är vi vuxna, nu fixar vi det!

Men sen då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback