Högskoleprovet!

Ja idag blev det inte mycket skrivet här, det är ett som är säkert. Har varit som en jäkla kolli sen jag kom hem från min monsterdag på jobbet.

Började med att man var på plats vid 8, lyssnade på en föreläsning om Anti-rökkampanjer eftersom vi ska delta i ett projekt som en tobaksfri gymnasieskola... och som ni alla säkert vet så är jag rökare och jag tyckte faktiskt inte att det var så roligt. Jag är nitisk mot eleverna om att de inte får röka och de har inte sett mig röka så that's that.

Det var liksom samma saker man hört 150 tusen gånger tidigare. Upprepningar som inte kommer att hjälpa.

Och vi fick beröm för att våran kommun minsann hade så lågt tobasbruk bland våra gymnasieelever. Vilket säkert hade varit kul om det inte vore för att var och varannan unge på min skola röker. Det känns bara som lite hyckleri. Men jag ska ge det en chans, absolut!

Jaja, efter föreläsningen som varade till 12 så blev det arbetslagsmöte som inte blev något arbetslagsmöte. Vi väntade på några personer och beslutade därför att gå ner och kolla våra nya lokaler. Hade 30 minuter på oss. Men så upptäckte vi en massa galna grejer där nere och hade turen att springa på en av projektledarna från firman och fick ta alla grejer. Klockan var väl kvart i 5 när vi tog oss därifrån, och nej, då var ju såklart inte de andra kvar.

Det betyder att imorgon ska jag sitta på möte från 11. Men det blir ett bra möte, ser verkligen fram emot det.

En annan bra sak är att jag fått ordning på brödleverantör. Ska se vad de har att erbjuda samt priset. Och om de har bra kvalitet eller ej. Om inte tänker jag ringa min kära Bålsta och fråga om vi får beställa utav dem. Men då måste det SÅKLART göras en upphandling från kommunen... och ja, puuuh. Vi får väl se!

Nu ska jag slänga mig i säng så jag orkar gå upp imorgon bitti!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback