Födelsedagshurra!

Hej och hå.
Idag fyller man 25.
Kul... eller jag vet faktiskt inte.
Skulle kunna bli grymt deppig om jag tänkte på lite saker men jag ska försöka att ockupera min hjärna med bättre tankar.

Kom precis från tandläkaren nu.
En väldigt glad och trevlig tandläkare fick jag som konstaterade att jag kan dra ut mina 2 visdomständer uppe och laga ett hål. Visste att jag hade ett hål, men vi hade visst olika uppfattning om var det var någonstans.
Det jag gillar bäst med den här mannen är trots allt att jag kan göra hela jobbet på en och samma gång. Det känns jätteskönt. Slippa springa fram och tillbaka en massa bara för att ordna när man kan göra det under ett och samma besök. Lyx.

Ska gå till jobbet vid 11 tänkte jag. Först ska jag ta tag i lite saker jag borde gjort igår kväll som jag var alldeles för trött och sliten för att göra. Kanske lite lat också.
Sen i eftermiddag så kommer några av världens bästa och roligaste människor över på middag och häng. Det kommer bli kanon!

Nej om man skulle ta tag i de där grejerna, har bara drygt två timmar på mig nu.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback