Apa

Jag har precis plockat upp tvätten från tvättstugan. Det är grymt skönt att bo här faktiskt, det finns ALLTID tvättider. Det kan jag ju inte direkt säga om Sundbyberg. Fy vad irriterad man kunde bli där alltså.
Men nu, när jag känner för det, glida ner i tvättstugan och kolla. Oj upptaget nu, jaha, då finns det tid om max 3h. Nice!

Imorgon har jag även bestämt mig för att jag ska vinna. Och ni som känner mig vet ju hur envis jag är så jag lär få min vilja igenom. Haha. Nej inte så, men jag tänker positivt! Om jag inte vinner imorgon så vinner jag på onsdag och om inte på onsdag så vinner jag på lördag. Det vet du!

Synd bara att man är så trött nu. Klockan är kvart i 11 och det är fredag. Var e festen? Hahaha. Fast å andra sidan, om jag kommer i säng nu kan jag dra och träna halv 8 imorgon bitti.
Ja, du hörde mig, TRÄNA! Hahaha.

Vi hörs imorgon.

Puss puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback