Sunny days

Jahapp, så hade man gått upp dårå. Är jättetrött. Vaknade första gången runt åttasnåret. Då var jag pigg men sa till mig själv "det är ju helg, skärpning" och somnade om. Nu när jag gick upp så är det första jag möts av sol. Det kommer bli lite ångest att vara inomhus idag, det kan jag ju konstatera direkt.

Nu ska jag försöka slå ihop någon form av lunch med det som finns hemma (nej det är inte tomt på något sätt, men fantasin är inte alltid vad den brukar va) och sen bege mig iväg.

Oh, btw, visst är det lustigt när man tror att folk är ute ur ens liv och poff, så är de tillbaka. THE SECRET!

"Fall in love with money. Most people do not love money,
because they always feel that they don't have enough of it."

"Remind yourself everyday that you are a money magnet,
and ask yourself often during the day, am I attracting
money now or pushing it away with my thoughts?"


Puss och Kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback