I väntan på...

Sitter på jobbet nu. Första lektionen är 12.30 så fördriver tiden lite. Och nej, jag slappar inte, har hunnit med en hel del faktiskt så känner mig stolt. Men tyvärr så var inte chefen inne nu så jag kunde få en påskrift, men det tar jag senare under dagen istället.

Jag är så sjukt trött. Har sovit ganska oroligt i natt tror jag. Vet faktiskt inte varför. Men snart är det helg igen så det är bara att blicka framåt. Kan ta igen mig då. Kommer ha lektion till 14.05 imorgon så kanske kan komma mig hem vid 15. Vore sweet alltså. Måste tvätta också. Snark. Brukade verkligen gilla att göra det förut men nu känns det mest jobbigt om jag ska vara ärlig. Men när det börjar ta slut på rena kläder har man inget val. + Att jag inte vill ligga i samma sängkläder en vecka till. Fy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback