Back

Nu är jag hemma igen efter ett par timmar shopping.
Fick mig ett par nya löparskor, ett madrassförvaringsfodral, en ny handduk och rengöringsmedel. Så okej, inte världens kanske roligaste shopping. Men en stor tröst är ju att skorna är rosa. Gillade färgen och de var superbekväma. Så nu finns det inga hinder för mig att träna på allvar!

Dock så är jag riktigt trött just nu. Kanske är det åldern, kanske är det bara att jag sovit så oroligt de senaste nätterna, vet inte riktigt. Men en sak är säkert, jag får inte lägga mig nu! Blev lite sugen på att gå ut ikväll också. Träffade Tati på Ikea och jag vet ju hur galet kul vi skulle ha om vi gick ut. Det var verkligen evigheter sedan jag var på krogen.
Men tänkte börja jobba halv 9 imorgon, betyder att jag måste upp senast 8... lyyyycka till! Haha.

Nu ska jag rota igenom min kyl och se vad det ska bli för rolig middag idag.

Puss och kram på er så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback