Hero

Igår, fredag, var jag och Maja ute och letade present till min fader på Outlet. Inne på Fjällräven shoppade vi loss och när vi stod i kassan så hörde jag den, låten jag inte hört på så många år, låten som jag framförde i mellanstadiet, den låt som fick det att svida till i mitt inre som en liten tjej blickande mot framtiden... ja, ni får skratta... Hero med Mariah Carey. Jag trodde jag skulle dö! Hahaha.

Det har hänt lite saker på relationsfronten också. Kanske inte så bra saker och till 99% mitt fel men åh, låt mig säga såhär: det finns inget jag vill hellre än att det ska fungera mellan oss. Jag önskar att det inte fanns något att haka upp sig på och att allt vore, som Helena brukar uttrycka det, peachie kean...
...nu är det inte så. Men jag ska skärpa mig. Jag måste. Jag vill inte förlora honom ändå.

Nu ska jag sova efter en jobbig dag på jobbet. Slitigt värre. Gud vad jag hatar det!

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback