ungjävlar och trötthet

Jag är så trött! Det är helt fruktansvärt.
Får iofs skylla mig själv när jag går i säng 02.00 när jag ska börja jobba kl 08.30 men inte tänker jag så långt inte, jag är nog rätt korkad, ja.
Hade det dock rätt trevligt igår. Var och drack lite öl på Mango med Sagis, Thomis och Thomis kompis. HAHAHA. Sen kom Sagas vänner och jag skulle gå hem, men jag tog mig liksom inte riktigt iväg (ni som känner mig känner nog igen detta scenario... det är alltid så när det kommer till dessa situationer, man borde göra nått men är för bekväm i situationen man befinner sig i)

Jobbet idag var DÖDEN, jag var inte bakis, hade egentligen inte heller någon migrän men var så trött. Och när vi sedan nästan skulle stänga så börjar en unge gallskrika, ni vet, sådär för att de tycker att de är roligt. Och det ekade i hela entrén, trodde jag skulle dö. Min tanke var bara "ja, jag har fattat rätt beslut, jag ska aldrig skaffa ungar", och Malle-nalle fällde den grymma kommentaren "såna där borde man bara vrida nacken av", god vad jag gillar henne ibland alltså! Haha.

Nu ska jag i säng tänkte jag. Ska upp tidigt imorgon igen och jobba. Sen ska jag åka till Sumpis och äta middag som jag så fint har tiggt till mig. Jag är duktig på det, att tigga. Hahaha.

Natti natt, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback