kärlekskrank

Idag har jag spenderat hela dagen till sängs. Min enda lediga dag denna vecka och jag är sjuk. Jättekul. Verkligen. I morse, när Thomas skulle åka till jobbet så var jag så nära att be honom sjuka sig för att vi skulle få umgås men valde att inget säga. Så han åkte till jobbet och hann vara där sisådär en 20 min innan han fick åka hem för att han var på väg att svimma. Efter en timme så kom han hit igen och så sov vi gott. Jag med min hals och min feberfrossa och han med sitt illamående typ. Killen är ju lätt gravid! Haha.

Igår kväll så klippte Annika Thomas också. Han blev så fin! Speciellt om man drog luggen åt sidan...mmm.
Fast i mina ögon är han alltid fin. Iaf när han sover.

Usch, jag låter som en sån som jag skulle bli tokig på! Jag måste sluta vara så förälskad tror jag, nu har det ändå gått ett par månader. LET GO! Haha.

Men nu vankas ett avsnitt av Veronica Mars och sen ska jag duscha och sova. Härliga tider.
Imorgon ska jag upp 5.30 för att hinna till det där jävla terrormötet. Jag är så less. Suck.

Puss, hej på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback