FLÅT!

Jag vet inte vad det är med mig men jag har alltså inte skrivit ett inlägg här på mer än en vecka så det finns en hel del att gå igenom... let's begin.

Okej, förra helgen hade vi besök i kaninkulan (the rabbithole) av Cristofer och Johannes från Göteborg. Två gubbgoa goa gubbar som delade på en och annan gubbe, ett par goa gubbar.... 
Jag storknar av skratt.

De hade kommit upp för att gå på Hope Con.  men det hanns såklart med så mycket annat... bland annat en monsterfylla för en av gossarna (förlåt!) men hey, är man i Sthlm så får man roa sig!

Efter spelningen på lördagen, som förövrigt var sjukt kul att gå på, så skulle vi ta oss på fest till en av Thomas vänner. Först irrade vi i nästan en timme i snöyra och väl där så stannade vi i 35 minuter... det var ungefär 35 minuter för mycket... Under tiden vi var där hann vi med alla de där momenten man hoppas på att slippa på en fest med människor över 14 år... (eller nej, inte ens då kan det vara så lågt) det var brottning, krossat glas, diskussioner om analsex, en vält cd-hylla och diskussioner om oanständigheter på toaletten... i efterhand har jag även fått vetskapen om att värden för denna tillställning blev av med en 1000-lapp som han hade råkat lämna framme... skönt.

I onsdags så gjorde jag något riktigt jobbigt... det jagar mig lite i mitt samvete men jag försöker att tänka bort det. Igår så kändes det iaf som att det var bättre och idag så kändes det som att en och annan känsla har fått chansen att gå vidare. Vi får väl hoppas det. Det rullade några tårar den kvällen, kanske som ett försök till avslut.

I fredags var jag och Thomas till hans föräldrar och åt middag. Det var väldigt trevligt. Dom är så sjukt trevliga och sociala, galet. (Och så fick de en son som Thomas, haha, nej, skoja bara)
Efteråt så åkte vi hem till Thomas som skulle ha förfest med några vänner. Medan jag satt där så kom den där jobbiga känslan över mig men jag försökte förtränga den. Det slutade med att när jag skulle åka hem så kom tårarna igen. Konstigt det där... jag är inte den som brukar gråta i vanliga fall, jag är rätt härdad, men de senaste månaderna har jag blivit så ömtålig, eller det som finns inom mig har blivit det. Jobbigt.

Igår hade vi inflyttningsfest. Det kom mycket folk men inte så många som vi hade bjudit. Kanske lite bra det. Ingen av oss i kollektivet var speciellt peppade när det började närma sig kväll. Men sen så. Det var tänkt att det skulle bli utgång men slutade med att jag och Thomas kollade på CSI och jag fick lite massage. Mmmm..

Idag har jag tvättat, röjt, halvsovit och mått kasst pga alldeles för lite sömn. Imorgon väntar arbete, kul... och Thomas kommer också att jobba, fast vi kanske inte ser till varandra alls... det är lite på gott och ont de där. Men jaja, alla verkar ju ta det bra så det är bara att nicka och le.

Nu ska jag och Annika kolla på andra avsnittet av Studio 60 on the Sunset Strip...PEPP!

Och en sista grej som jag skrattade åt som fan i fredags.
Vi diskuterade det där med att om man sitter på handen så den domnar av så känns det som att någon annan runkar av en men så sa Kalle den bästa: "en bekant till mig sa annars den motsatta, sitt på kuken så den domnar av så känns det som att du runkar av någon annan" - TÄNKVÄRT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback