"Amatörernas afton"

...är ännu en gång över.

Mitt nyår spenderades med min mormor. Det var kanon. Jag gillar min mormor, fast vem gillar inte sin mormor liksom? Jag menar ju det...

Jag fick 4 st Ittala-ölglas av min moster och hennes man som de inte ville ha. Lite pengar av mormor. Sen så åt jag riktigt riktigt mycket mat, alldeles för mycket. Som man får göra när man är hos mormor!

Jag kommer nog åka ner sista helgen i januari alternativt i mitten på februari. Det ska åkas till Tyskland och ehm, host host, shoppas lite... det blir min moster som får stå för den resan. Kommer bli great! Ska handla på mig ett helt lager av ehm, vi kan väl kalla det för godsaker? Hehe.

Nu ska här sovas. Ska upp tidigt och försöka ta tag i mitt nyårslöfte. Vi får se hur det går med det... Men jag lovar att FÖRSÖKA!

Puss på er och välkomna till blogg 2007.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback