17 år...

Jag har funnit en ny innebörd i Håkans Vi två, 17 år. Jag förstår nu varför jag gillar den låten så mycket. Den texten...

Jag vet inte riktigt vad jag sysslar med egentligen. Jag har lite dålig koll på mitt liv. Eller samtidigt inte men jo, lite dålig koll. Jag önskar att allt var svart eller vitt, inte en gråskala.

Jag  är nog inte så bra att ha att göra med, men jag ska försöka att ändra på det. Jag ska bara ta reda på vad det är jag vill göra med mitt liv. Hur jag vill styra upp det här. Sen när jag gjort mitt val, ja då har jag gjort mitt val. Tids nog.

Jag har även lite blandade känslor till Stockholm. Jag tycker verkligen om den här staden och jag har fått de bästaste av vänner, samtidigt kan jag inte låta bli att fundera på hur det vore att bara åka bort. Lämna allt. Men som jag skrivit i tidigare inlägg, inte nu.

Nu ska jag snart till jobbet som jag nästan helt tappat peppen på, sen ska jag dränka mina sorger med Saga. Haha. Nej, men ta ett par öl iaf. Sen är det upp och vara pigg imorgon. Känns som att jag sprungit rakt in i en betongvägg.

Puss, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback