Veronica Mars

Åh, Veronica! Det är så bra, det är helt galet!
Jag och Thomas har haft lite av ett marathon och sett 7 avsnitt på rad natten till idag (läs måndag) och under morgonen. Jag hoppas att jag kan få honom att fortsätta kolla på det för det är verkligen en serie ALLA borde kolla på.

I övrigt så har vi bara haft det mysigt och bra. Det är skönt att umgås. Att verkligen umgås. Det är konstigt det där alltså. Ena sekunden vill man vara den andra nära och i den andra så orkar man bara inte. Det känns bara hopplöst och som att det inte ens är värt att fortsätta.
Det är känslor jag ska jobba med för att bearbeta på bästa sätt. Måste ge det en ärlig och rättvis chans.

När jag kom hem så blev det broccolifest. Mm, broccoli.
Tyvärr så var min bästa Annika inte på topp. Men när man får det där känslan av bristande intresse hur man än försöker få upp peppen så är det bättre att lägga den tiden och energin på att ta hand om sig själv och göra ett val som får en att må bättre.
Annika - det löser sig alltid, på något sätt så löser det sig.

Nu blir det att diska, duscha och kolla lite film med Ankis. (Då björnen inte behagar komma)

Puss, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback