Heartbroken

De senaste inläggen har egentligen bara handlat om en sak. Eller kanske mer en person.
Ptja, nu är det över. Efter det här inlägget tänker jag försöka att inte skriva mer om honom. Eller om just de känslorna - även om det kommer att bli svårt.
Känner mig som en skurk som tog det över sms men vad ska man göra när man inte orkar mer? När allt känns helt meningslöst. När man inte längre orkar gråta och inte orkar tänka. Då är det dags att göra något för sitt eget välmående.

Det enda jag egentligen vill göra just nu är att supa och spy. Kanske inte i den ordningen men för att bara sluta tänka. Det finns inte en möjlighet att jag kommer må bättre, insikterna blir bara fler och fler. De enda paralellerna jag kan dra är till en tid när jag bodde i Umeå och mådde som sämst. Så är det nu.
Det är fel på min hjärna (och kanske lite på hans hjärta) vilket är en dålig kombination med förhållande.

Weeping Willows skrev det så bra. Även om det inte är samma så är det samma. Ni som är mina vänner kommer nog förstå att det inte ska läsas exakt som det står, men känslan omkring det. Jo, så är det.

Om man mår dåligt mer än 50% av tiden man är i ett förhållande så kan det inte vara värt att kämpa för. Inte när det är så nytt. Då måste man försöka tänka på annat. Och jag kan inte vara kär i någon som inte har känslor för mig, så är det bara.

Så, nu börjar jag om. Imorgon är en annan dag.

"There's no trust. Not anymore.
This time you've gone too far.
So step aside. Out of my life.
Take your troubles out the door.

Please, get out, get lost. You've hurt me one last time.
I've had enough, the deal is off.
But you should know that I believed and loved you all along.
Please leave while I'm still strong.

Don't deny. Don't even try.
There's nothing more to say.
I can't forgive the things you did.
Pack your bag and go away.

Please get out, get lost. You've hurt me one last time.
I've had enough, the deal is off.
But you should know that I believed and loved you all along.
Please leave while I'm still strong"

Kommentarer
Postat av: K

Den där låten är så underbar när man har hjärtesorg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback