vinden har vänt

Okej, mycket kan ändras på mindre än en vecka. Var ska jag börja?
På söndagskvällen kände jag mig sjukt deprimerad efter att ha skrivit blogg så beger mig till stan för att möta upp med Lovisa och ta en öl eller två. Slutar med en helnatt, full som en kastrull, kommer jag hem vid 5 på morgonen, för att gå upp vid 8 och gå till jobbet. Vaknar på morgonen och inser att jag gjort något innan jag somnat och får lite ångest men med goda vänners hjälp så ordnade det sig. På kvällen hör Thomas av sig, åker hem till honom och snackar. Det såg verkligen inte bra ut men så berättade jag för honom om att jag tidigare hade tänkt på att jag hade velat prova att bo ihop, då gör han en helomvändning och vips, så är vi tillsammans igen. Vi hämtar lite av mina saker på tisdagskvällen och jag har varit här sen dess (hos Thomas alltså, eller hos "oss") vilket känns sjukt men bra. Vi är kanske lite konstiga men det känns riktigt bra. Vi är snälla mot varandra och det är mysigt så jag trivs.

Nu vet ni vad som händer i mitt liv igen, kommentera gärna, jag förstår att det måste verka sjukt skumt men ja, så kan det kanske vara? Haha. Huvudsaken är väl att man är lycklig och med den människa man älskar?

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback