"What do you want?"

Nå, ni som känner mig, varifrån är citatet???!!! Haha.

Vaknade för knappt en timme sen av att jag faktiskt nynnade på en låt. En av de bästa låtarna, men jag tror att jag har försummat bandet alldeles för länge nu.
Kan det vara så att det var snackat om Knut igår som fick mig att tänka på detta eller handlar det om min shoppinglycka? Ja, hursomhelst så mår jag väldigt fint denna morgon, om vi bortser från att det känns som att mitt huvud väger 100 kg, men det borde lätta (den där blåsten igår alltså!) annars blir jag tokig.

Jag borde sova mer, jag har sovit för lite även denna natt, fast det blir bättre. Jag stängde av datorn vid 2, läste till 2.45 eller nått, somnade och vaknade vid 8.30, utvilad. Fast utvilad är fel ord, för det är jag ju inte.

Nej, dags för att faktiskt öppna teoriboken!

Kommentarer
Postat av: annika

What do you want? I wanna, get it on get it on get it on!

2006-10-29 @ 01:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback