"There's something missing in my heart"

Backstreet Boys är inte alltid så dumt. Ibland så vet man bara inte vad det är, men jag kan bli så sjukt nöjd när jag lyssnar på de gamla hitsen.

För just nu så råder det lite kaos inom mig, jag vet ärligt talat inte riktigt vad som händer. Min hjärna säger en sak och min magkänsla en annan och så hjärtat en tredje... det är helt sjukt. Jag borde bara ge upp nu, lägga mig och dö en långsam död (ackompanjerat av Håkan Hellström) tills allt bara gått över.

Jag skulle vilja säga att jag bara är rädd, att det är där det ligger och att det går över, men det är inte riktigt fullt så lätt. Jag kan inte rå för det bara, hur mycket jag än försöker. Fan ta mig.

Är det nu man ska leka fegis och distansera sig från ALLT? Det är ju höst så man kan ju leka att det är lite ångest som kommer med hösten, att det går över till våren... mja, jag vet inte. Usch, svammel svammel och åter svammel.

Är det ingen som har lust att bara gå in och styra upp mitt liv? Om så bara för en sekund. Det skulle vara så skönt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback