"only love can break your heart"

God morgon!
Gissa vem som lyckades få sova mellan 0100 - 0615, det är ju helt fantastiskt. 5 timmar känns stabilt. När jag vaknade upp så trodde jag först och främst att klockan var mycket mer och att jag skulle lyckas somna om. Det känns inte helt okej att ha sovit såhär lite.
Jag börjar iaf dagen med lite Neil Young, då kan inte dagen bli helt misslyckad!

Nå, vad kan denna fredag bjuda på för spännande äventyr?
Först ett varmt bad tänkte jag, känner att jag måste få slappna av lite. Sen blir det mack-lunch med Annika på Svart Kaffe (nu ska vi ta mig tusan ses, okej!) och en liten snabb shoppingtur som vi planerat sedan i somras men som aldrig blivit av. Sen ikväll så vankas det middag med mina två bästa IKEA-tjejer. I love you guys! Bra så in i norden...

Den där känslan av illamående är nästan helt borta, jag darrar iaf inte. Fast nu är jag mest förvirrad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback