"och långt bakom ditt öga svinner nattens drömmar"

Så var man vaken igen. Har legat vaken i nästan 2 timmar och verkligen försökt somna om - men utan resultat. Kanske är det så att min kropp helt enkelt inte behöver sova, men det är konstigt då jag får tics (vilket bara kommer när jag är trött) och rysningar, lite som att vara sjuk.

Vad bjuder denna "underbara" dag på då?
Sjukgymnastik, lunch/fikadejt med Annika och ett viktigt samtal. Får se om det får plats så mycket mer.

Tänkte skriva ut de 10 mest spelade låtarna på iTunes, för att ge er en liten inblick i mitt liv:
1. Nu kan du få mig så lätt - Håkan Hellström
2. Magiskt, men tragiskt - Håkan Hellström
3. Loneliness is not better when you're alone - Hello Saferide
4. Always on my mind - Pet Shop Boys
5. All lovers hell - Kristofer Åström
6. Friends - the Wannadies
7. Det värsta av allt - Magnus Carlson
8. To win my love - Anna-Maria Espinosa
9. Recover - the Automatic
10. Jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig - Håkan Hellström

Det är mycket "klassiker" (för att vara mig) och väldigt lugnt, kanske lite för lugnt. Men det är vad jag behöver just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback