En alldeles, alldeles, alldeles underbar dag...

"na naaaa, na na na naaa naaa na,
na naaaa, na na na naaa naaa na,
na na, na nana na naaaaa,
na naa na nane na nane na naaaaa"


Jag är slut.
I huvudet.
Det finns bara luft och lite tinnitustjut.

Missförstå mig inte, jag gillar mitt jobb men jag har som smått omsides börjat inse att jag spenderat alldeles för mycket tid där.
Jag gillar att jobba men det finns som en gräns. Som att jag känner att jag inte orkar göra något annat när jag väl är fri. Förutom att gå ut och dränka mina tankar. Och det är ju...ehm... hälsosamt. Eller nått.

Saker som var bra med dagen var att:
1. Någon, som jag trodde att jag hade sårat, hade inte hört vad jag sagt om denne.
2. Det var lagom utifrån hur mycket jag ville att det skulle vara att göra.
3. Någon gjorde mig glad.
4. Fick ett sms med en påminnelse om Happy Tree Friends
5. Veronika kom förbi och snodde en havreboll! (obs, skulle kunna vara dagens bästa, haha)

Imorgon måste jag upp ännu tidigare. Vi ska ha möte, 07.45, smaka på den. Det betyder att jag ska upp före 06, det kommer jag aldrig att orka. Hej då, kroppshygien, hej lukta dåligt i korven resten av dagen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback