"And make you smile with every word I wrote"

Kom hem för en liten stund sedan och såklart var datorn det första jag startade innan jag ens fått av mig mina ytterkläder. Startade Justin på repeat one, så nu vet ni dagens playlist, dvs ungefär samma som igår! Han får mig att må bra med den där låten och jag mår riktigt bra, kan inte rå för det men jag mår ruggigt bra. (Upprepning, upprepning, upprepning!)

De senaste 19 (c:a) timmarna har jag varit i bra sällskap och mått väldigt bra. Jag vet inte varför det blev såhär men jag vet inte heller om jag är speciellt missnöjd med det. Synd bara att situationen är så delikat. Det hade varit roligare att veta hur det hade varit om det nu inte varit såhär. Men hur kul är det om livet inte är komplicerat...?! Haha.

Först åt vi mat - mycket trevligt och sen såg vi på Just My Luck (Åh, vilken helt underbar film, haha) sen så blev det Simpsons 13x6 (ni som känner mig vet vad det är för avsnitt... just det!) och sen någon film som jag tror hette Pool Hall Hustlers, som också var rätt bra, kul iaf. Det avslutades iaf med Pistvakt säsong 1, finns det något bättre? "Jag tog en plånbok en gång. Då kom vargen till mig, som han gör till dig nu, om natten, i drömmarna. Det är där dom riktiga straffen utmäts och utställs, Olle. Inom dig." (Ja, nu har jag ju "försvenskat" texten, detta för att alla ska förstå)

Men det bästa när man umgås länge med någon man tycker om är att man luktar som den, fast jag ska gå och duscha så då försvinner det, typiskt.

catsked


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback