Teori och sjukdom

Igår blev det ingen blogg, jag orkade helt enkelt inte. Jag är så trött och sliten och febrig, det är inte riktigt klokt.

Jag vill bara vara frisk och glad så jag kan plugga så mycket som jag vill.

Inte för att jag kanske ligger SÅ dåligt till egentligen men ändå, det skulle vara skönt att klara kunskapsprovet med lite marginal. Att känna sig trygg, det är ju aldrig fel.


 

Imorgon bitti, vid 6-tiden, åker jag tillbaka till Arjeplog. Har sista ”riktiga” körlektionen, den sista landsvägskörningen + omkörning. Sen är det bara checken inför uppkörningen och det blir dagen före uppkörning.


 

Om det inte hade varit så att jag varit så risig idag så hade vi tagit fram min skoter och så hade jag fått köra lite. Det finns faktiskt snö, även om den håller på att töa bort. Tyvärr så har Gautsträsk inte hunnit frysa till, men jag håller tummarna för att det blir kallt här i veckan så jag kan åka lite skridskor och så nästa helg.


 

Sen så saknar jag alla så brutalt mycket. Det är lite av en plåga men jag försöker att inte tänka på det. Inte så mycket iaf. Fast nog är det svårt. VARFÖR ÄR NI SÅ BRA? Haha.


 

När jag kommer tillbaka ska jag se till att träffa ALLA, tänker inte försumma en endaste av er, eller försöka. Men påminn mig gärna om att ni finns där.


 

Jag saknar min familj, jätte jättemycket. La familia, hehe.

Och så saknar jag T, såklart. Något annat vore väl konstigt?

Men jag saknar inte jobbet, nästan så jag skäms men nej, jag saknar det inte. Jag har nog hunnit vänja mig lite för bra vid att ta det lugnt och läsa. Att plugga känns lite närmare nu än det gjorde för ett par veckor sen. Men om jag måste lämna Sthlm så vet jag inte riktigt om jag klarar det. Jag får grubbla lite på den.


 

Nu börjar jag glida lite här, bäst att sluta.


 
Puss, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback