Snowy weather - sounds like christmas!

Jahapp, så snöar det i Sthlm. Vad ska man säga? Jag trodde väl att jag skulle kanske få slippa det i år men nej, riktigt så tur hade jag ej.

Jag har en konstig känsla i min mage, inte en bra sådan men jag hoppas det går över under dagen. Jag ska trots allt fika först med Maja när hon slutar vid 14.30 och sedan ska jag även vidare ner på stan (ja, alltså ner till Stockholm) och träffa Saga och hemlig gäst. Det kommer alltså att bli en bra dag.

Jag vet f.ö. inte speciellt mycket om vad som händer i mitt liv, jag har lite tappat kontrollen (och alla som känner mig vet i hur stort behov jag är av kontroll, ja) och inte vet om/när jag kan återta den.

Nej, nu dusch, får blogga senare ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback