Palt-koma!

Jag har idag suttit med teorin och läst och läst och läst… ändå tycks det inte gå in. Det känns som att jag kanske är lite splittrad i tankarna och därför inte kan hänge mig till detta. Det kanske också har något att göra med att jag egentligen inte själv är så peppad på att ta körkort utan mer mina föräldrar. Men pengarna är betalda och nu sitter jag här, det är bara att bita ihop och anstränga sig.

 

Jag har dock valt att ta en liten paus, det förtjänar jag. Detta firar vi med att lyssna på Heed. Jag har inte lyssnat på den här skivan (postdynamic tide) på evigheters evighet. Inte på minst ett år iaf.


 ”I fear the distance. I fear the loneliness. 
I fear the dark that lead the light.
I fear the night that loved the stars.
I’m afraid of the thought of you… leaving…/ 

/…I fear the questions. I fear the openness.
I fear the hiding still we hide.
We fear the war but still we fight.
I’m afraid of the thought of you… leaving.”
 


Nej, jag ska inte gå och bli deprimerad nu. Det ger ingenting!

Idag ska jag få go-middag minsann. Palt står på menyn!, som jag har längtat!

Det är helt sjukt att man kan sakna en maträtt så mycket. Det ska bli fint. Frossa.

 

Igår pratade jag förresten med Maja i telefon. Det var riktigt skönt. Höra att livet går vidare men ändå inte medan jag är borta. Kan låta lite skumt men det känns som att man är en del av det som händer iaf. Så det kan alla ni andra också tänka på! Haha. Berätta när det händer något i era liv nu, även om det kan vara kul att bara få höra en massa när man är tillbaka men ändå, det är skönt om jag vet lite bakgrund…

 

Så detta frågar jag dig, Maja: vet du nu vem han är???

 


Nej, nu ska jag försöka göra något annat… för en stund iaf.

Puss på er! JAG SAKNAR ER ALLA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback