Män är svin

Jag kan inte smälta det som hände för mindre än en timme sen. Det är bara helt jävla sjukt.
Jag vet inte riktigt var jag ska ta vägen eller hur jag ska få utlopp för min ilska.
HUR FAN KAN MAN BEHANDLA NÅGON PÅ DET SÄTTET???
När blev det rätt att behandla någon människa, oavsett kön eller whatever på det viset???

DU är en sån grymt bra tjej och förtjänade verkligen inte detta. Hade jag vetat vad som skulle hända hade jag inte tagit med dig dit, utan sett till att vi hade hamnat på Villan istället. Det är svårt att vara efterklok men DU förtjänade verkligen inte en sådan grej. DU är en sån grymt bra tjej och han är bara ett kryp, nästintill obefintlig. Nej, han existerar fan inte, det förtjänar ingen som behandlar någon annan på det viset.

Jag hoppas att DU förstår hur grymt jävla kass han är som människa och att han inte ens förtjänar att gå på samma mark som dig.

Kram på dig! Du förtjänar det bästa av det bästa och det är fanimej inte han!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback