Körkort nästa?

Så är jag då åter i Ammarnäs efter en väldigt intensiv vecka i Arjeplog. En vecka som trots mycket slit ändå varit mycket trevlig och givande.

Jag har nästan avverkat alla moment i min körning, nu återstår den sista landsvägskörningen, omkörning och sedan också kontrollerna inför uppkörningen, som görs dagen före uppkörning.


 

På tisdag är det halkbanan och på onsdag nalkas det teoriprov… jag ser det som så att det är bättre att försöka fokusera på det i första hand, klarar jag inte teorin så får jag ju ändå inte köra upp om 12-13 dagar.


 

I övrigt så är jag också kär i den bilen jag kör på bilskolan, den är så SJUKT skön och de känns som att det var meant to be, haha. Det kanske blir en sådan när/om jag tagit körkortet… Fast den är inte så stor, mindre bra.


 

Vad annars? Jag är förkyld, jag säger det nu så har jag det gjort, jag hatar den tjejen som smittade mig i våran intensivgrupp. Hon satt en hel kväll bredvid mig och hostade och snöt sig utan att bry sig om att hålla för munnen eller avlägsna sig till toaletten, trodde jag skulle bli tokig. Idag så är jag svullen i halsen, småsnuvig, har skitont i öronen och lätt feber… medan hon börjar bli frisk och nu kan plugga inför provet för fullt.

Men jag får inte låta det här hindra mig, jag ska plugga teori hela morgondagen.


 

Men jag orkar inte skriva mer nu, det får bli imorgon istället.


 
Puss på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback