"Fuck my face, fuck my name"

Sitter och avnjuter lite Bright Eyes, det är en bra start på en morgon som denna. Åh Conor, finaste Conor. Att skapa sådan musik, det är en gudagåva. Conor är mimosa åt folket… eller nått.

För att ni ska förstå lite bättre så har ni texten till en av mina favoritlåtar här nedan:

“Is the passion all gone? Or is it still newly wed?
If all this heat is doing is making us stick to the bed,
then there is no life to revive.

But if the hunger is still there, burried somewhere inside,
covered up by the boredom we’ve been trying to hide.
Then dig it up, and devour.

And it will be more like a song, and less like its math.
If you pull on my hair, and bite me like that.

And the truth is that I can’t hardly wait, and I don’t care if we stay up too late.
Don’t answer the phone.

And it will be more like a song and less like its math.
If you pull on my hair, and bite me like that.

And the truth is that I can’t hardly wait. It itches so bad that I can’t concentrate.
Don’t answer the phone. Don’t answer the phone.

And it will be more like a song and less like its math.
If you pull on my hair, and bite me like that.”



Hur har annars dagen börjat? Ptja, jag vaknade vid 9, låg och drog mig lite och gick sedan upp och startade ångbastun. Bastade sedan ca 45 minuter innan jag insåg att jag skulle bli helt uttorkad om jag fortsatte. Jag vet inte riktigt om jag kan lämna Norrland alltså, åh ångbastu… har jag nämnt att jag älskar värme?
Sen åt jag lite frukost och satte mig med ett teoriprov, som väl gick lite sisådär… bättre än igår iaf om jag nu ska se det som en tröst.

Igår så fick jag sms från IKEA-David. Det värmde i hjärtat att han tänkte på mig fast jag fick lite blandade känslor när jag fick besked om att han fick praktikplatsen. Självklart är jag överlycklig för hans skull, han förtjänar verkligen att få den här chansen men samtidigt så är jag lite självisk och tänker på att det betyder att jag inte kan umgås med honom så mycket som jag önskar.
Men London är en fin stad – grattis…

Snälla!, sms:a mera kära människor, eller om ni har ett hemnummer så sms:a det så kan jag ringa. Jag börjar bli knäpp på att jag inte pratar. Vill höra någon annan röst än min egen. (Nej, mina föräldrar räknas inte för de pratar inte så mycket)

Puss älskade ni, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback