Dagen...

Okej, nu har den värsta ilskan lagt sig och jag känner mig mest, svårt att förklara men... besviken. Det är så sjukt bara. Nej usch, jag vill inte ens tänka på det. Jag hoppas bara att allt är bra med min vän, får höra efter hon varit på akuten.

I övrigt så ser dagen ut såhär för tillfället:
Äta frukost - dricka en massa proviva
Städa - rensa upp alla papper och så så jag inte glömmer något
Tvätta - så att mor slipper på måndag
Packa - för att få med sig allt som behövs

Hoppas väl på att Nina ska höra av sig också så vi kan åka och käka, antingen idag eller imorgon. Vill ju träffa henne innan jag åker hem också.

Men på måndag morgon tar jag flyget hem, till Norrland och naturen. Det känns rätt bra förutom att man lämnar så många bra människor här i Sthlm. Hade jag fått bestämma hade jag dragit med alla dit, det bästa av det mesta... eller nått sånt.

Vill avsluta detta inlägg med en bild: Välkommen hem, Jo.
fjallanas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback