All Lovers Hell

Precis hemkommen och sitter och lyssnar på Kristofer Åström.

Dagen har varit rätt bra, gårdagen med.

Igår städade och fixade jag lite inför min resa. Åkte sen till Nina och katterna (och hennes föräldrar såklart) och vi käkade gott, kollade på Walk The Line bl.a. och åt alldeles för mycket godis! Haha. Jag sov över där och åkte sedan hem för att fortsätta packandet.
Veronika kom över och sen gick vi först och hälsade på Tati mf på jobbet och sen gick vi ut och shoppade lite (eftersom någon tjatat på att jag ska skaffa skyjpeeee, inte skajjp) och sen gick vi och käkade på Druvan. Sen gick jag hem, packade nästan färdigt och drog ner till Sumpan och hälsade på Thomas och Sabina. De hade fått till det rätt bra där trots att de bara gått så lite tid. Vi såg på Liar Liar och sen såg jag och Thomas på Starsky & Hutch.

Jag gillar att jag bara umgåtts med folk jag tycker bra om idag, det är så skönt när det är så. Jag kommer sakna alla nu när jag är borta men det är bara att bita ihop.

Nu ska jag packa ihop det sista (bl.a datorn) för att sedan försöka sova någon timme innan jag ska upp till Arlanda.

Puss på er alla så hörs vi igen när jag sitter i Norrlands mörka skogar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback