A Message From The North Pole...

Ja nu sitter jag här uppe, mitt ute i ingenstans. Det är kallt och snöigt och ensamt.
Men det är lite skönt att vara hemma iaf, hos mor och far.
Och jag läser som en idiot. Har gått igenom mer än hälften av teorin och det känns som jag kan den delen iaf, det enda jag egentligen är rädd för att de inte ska fastna är delen om bilen. Jag som är SÅÅÅÅ intresserad. Huvva.

Jag har en sån stor saknad inombords. Det är inte roligt på något sätt. Varför ska alla bra finnas 100 mil ifrån mig nu? Usch, jag vill bara hem.

Sen så var jag på las i torsdags men det blev inte lyckat alls så det får bli att gå igen på Karolinska istället. Jippie...

Och om ni undrar varför jag inte varit online på så många dagar så är det för att min far har kopplat ur bredbandet (skandal!) och jag fick då leta efter mina inloggningsuppgifter till modemet. Så ja, jag sitter på modem... snacka om nostalgi!

Men eftersom jag nu har hittat igen uppgifterna så kommer jag att vara online lite mer. Om en vecka åker jag till Arjeplog och den 29:e nov så har jag kunskapsprov, så tänk på mig då va?, och håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback