life love regret - eller hur var det nu?

Jag vet ärligt talat inte riktigt vad jag ska säga. Det finns inga ord som kan användas. Eller kanske, men det känns som att jag inte kommer att kunna få ur mig dem. Även om jag skulle behöva...

Mitt liv alltså. Ågud.

Jag vet inte ens vad jag vill, jag har totalt tappat kontrollen på något sätt. Önskar att det inte vore så, men jo. Så är det. Jag måste skärpa till mig. Snarast.

Att inte sova, inte äta, bara stressa och vara på allmänt dåligt humör har blivit min nya vardag. Om vi bortser från Annika, det enda som egentligen känns riktigt riktigt bra. Den person jag känner mig lugn med. På riktigt.

Jag ska inte göra något förhastat... men det är min magkänsla alltså. Den säger mig att det är något dåligt på gång, varnar för att jag kommer att få ont på något sätt. Eller kanske göra ont, jag vet inte. Usch, hjälp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback