Lagen om alltings jävlighet

"Om det finns två eller fler sätt att göra något, och ett av dessa sätt leder till en katastrof, så kommer någon att göra det på det sättet"



Känns otroligt bra, jag är nog otursförföljd. Det är bara att inse så ni gör bäst i att hålla er så långt ifrån mig som möjligt för jag bringar ingen tur.


 

Igår så körde jag upp, det gick såklart åt skogen. Jag kände först att jag aldrig mer vill köra bil, jag ville bara ge upp och kände mig otröstbar men så efter två timmar så kände jag hur illamående jag höll på att bli över allt mitt självömkande och bestämde mig för att ta mig i kragen. Kanske lite för alla snälla människor som också peppade mig efter körningen.


 

Så hur blir det nu då?

Jag tänker ta ett par (läs ca 10) lektioner i Stockholm och sen förhoppningsvis känna mig så pass säker att jag vågar köra upp där. Det ska nog bli bra bara jag biter ihop och skärper mig. Och slutar vara så förbaskat nervös!


 

Imorgon bitti åker jag hem till Stockholm. Känns som att de närmaste dagarna är fullt planerade men det känns bra. Skönt att komma hem.

Imorgon ska jag och Annika åka på IKEA och shoppa grejer till lägenheten. Sen ska jag fika med Maja (åh Maja min Maja!) och efter det ska jag träffa Saga och Veronika och dricka cola (…eller kanske en öl eller två) vilket kommer bli en perfekt start!


 
Jag skriver mer när jag kommer hem. Wohoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback