folkbladet

Har spenderat morgonen med att packa upp Annikas husgeråd som kom under gårdagskvällen. Jag blev helt varm i magen då allt var inpackat i tidningspapper, Västerbottens Folkblad. Det är bra grejer det. Bästa tidningen. Lycka!

Jag saknar Annika.
Men  snart är hon tillbaka och det är bra. Jag ska räkna ner dagarna.

Annars så har jag sms:at med Saga hela morgonen. Frågan är vem som vinner tävlingen om vem som är sjukast i huvudet... jag tror iofs det blir dött lopp. Haha. Det är galet roligt.

Om 2 timmar sitter jag på bussen mot mormor. Sen stänger jag av mobilen.
Skicka ett sms om ni vill något, ringer upp/textar när jag kollar sen... orkar bara inte med saker och ting just nu.

Och så avslutar jag året med lite Kristofer Åström:

"I spend too little time on myself
It's all just work and no play

I spend too many hours on planes
Thanks for listening to my complaints

I'd like to give you the best of me
But there's always something in between

Hurts to see you in that state
Hurts to be in my place "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback