Back in Black

Så var man tillbaka i Stockholm då.
Borde ha skrivit blogg tidigare men kom mig inte för det och har inte heller riktigt haft möjlighet till det.

Det var en hektisk helg men samtidigt väldigt bra. Allt började med att jag kom till Stockholm kl 9 på fredagsmorgonen. Åkte till Solna och träffade Annika i vårt nya boende. Sjukt så bra det kommer att bli! Vi planerade lite inköp och sen åkte vi upp till IKEA och shoppade loss.
Åkte tillbaka till Solna med grejerna och sen upp till Jakobsberg igen för att äta middag med Veronika, ååååh Veronika! En trevlig middag med mycket snack.

Sen drog jag mig till Kista och hälsade på Saga. Vi drack lite alkohol och pratade om de senaste 5 veckorna. Det var väldigt väldigt skönt. Saga är så bra!

Och efter det så skulle jag försöka ta mig hem men visste inte riktigt hur jag skulle åka och fick (eftersom jag lyckades missa bussen till Spånga) åka tunnelbana. Blev bestämt att jag ändå skulle träffa Thomas en liten sväng innan jag skulle hem. (Jag har verkligen ingen karaktär...)

På lördagsmorgonen åkte jag "hem" till Jakan, sov och tog det lugnt innan jag återvände t Sumpan. Det blev mat och film. Mer film i morse (söndag) och sen åkte jag hem för att hämta lite grejer för att åka ner t Solna och hälsa på Ankis igen, samt hämta mina nyckar.

Puuuh, tror jag fick med allt. Mer eller mindre iaf.

Imorgon bitti ska jag åka tillbaka till Solna och hämta ut mitt första paket som jag skickade från Arjeplog. Mäta upp lite och städa garderoberna. Sen till Jak och tvätta, tvätta, tvätta. Kanske måste jag på ikea på morgonen också... ska se hur det blir med det när jag vaknar.

Nu ska jag iaf sova. Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback